Direct mail
Direct mail
Mailing printen én verzendklaar maken en dat volledig gepersonaliseerd
Onpersoonlijke reclame en advertenties; weg ermee!
Tegenwoordig worden we doodgegooid met reclames en advertenties. Zowel online als offline. Hierdoor worden we allemaal steeds ongevoeliger voor reclames. En dan met name voor de onpersoonlijke variant.
Wil jij als bedrijf opvallen met het product of de dienst die je aanbiedt? Een persoonlijke aanpak is belangrijker dan ooit.
De aandacht van jouw doelgroep trekken?
Direct Mailing is dé oplossing.
Effectieve communicatie
Hoe persoonlijker de communicatie, hoe effectiever het is. Het geheim zit hem tevens in het kennen van jouw doelgroep. Degene(n) die jij een direct mail stuurt, moet(en) de boodschap relevant vinden. Zich aangesproken voelen. Een prettig gevoel krijgen bij de manier waarop het contact tot stand is gebracht.
De mogelijkheden voor het personaliseren van reclame zijn enorm gegroeid. Dit geldt niet alleen voor de online mailings, maar ook voor de offline reclame die in de brievenbus belandt. Zowel online als offline Direct Mails zijn ontzettend krachtig en effectief. Benieuwd? Ervaar de power van Direct Mailing zelf.
Voordelen Direct Mailing
Direct Mailing heeft belangrijke voordelen ten opzichte van massacommunicatie. Dit geldt voor zowel de online als offline variant.
- Gericht communiceren. Een DM wordt gestuurd naar een vooraf geselecteerde groep die daadwerkelijk affiniteit heeft met jouw product of dienst.
- Het is persoonlijk. Een DM bevat een persoonlijke boodschap die is afgestemd op de wensen en behoeftes van de ontvanger(s).
- Kleine oplagen. Een DM wordt gemaakt in kleinere, gerichtere oplages. Met een DM geef je de voorkeur aan kwaliteit t.o.v. kwantiteit. Hierdoor is de kans dat de ontvanger jouw DM leest vele malen groter.
- Beter voor de portemonnee en het milieu. Minder drukwerk wordt verspild. DM’s worden enkel verstuurd naar personen en bedrijven die geïnteresseerd zijn in datgene jij aanbiedt. Hierdoor bespaar je geld op zowel het printwerk als de portokosten.
- Hogere respons. DM’s worden in tegenstelling tot onpersoonlijke mailings niet als ongewenst ervaren. De reacties die je ontvangt zijn daardoor hoger.
Voorbeelden van veel toegepaste vormen van massacommunicatie zijn advertenties, radio en televisie-commercials.
Meer informatie Direct Mailing
Zou je jouw doelgroep graag op persoonlijke wijze benaderen?
Een hogere respons hebben naar aanleiding van reclame die je verstuurd?
Stap dan over op Direct Mailing.
Meer weten? Breng een bezoek aan onze copyshop. Onze specialisten staan klaar om jou te adviseren en informeren. Online een vraag stellen? Vul het contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.